آخرین وبلاگهای بروز شده

  • استراتژی برتر !:))))))))))) همیشه یه جوری کار کن که دیگه اون کارو بهت ندن! میگن سوالا انقد غلط نوشتاری داشته که کل روز حیرونش بودن اصلاح میکردن ( البته از نظر خودم حرف مفت میزنه چون چندتاشو با معلما چک کرده بودم خودشون اوکی دادن فقط سری آخریاافکار پریشـان با رویاهای درخشـانnazie77.blogfa.com
  • ×2208×دیروز با ساناز انداختیم رفتیم سمت 30 تیر و بعد پارک لاله. وسط راه، به لشگر زامبی ها برخوردیم. انقدر صداشون زیاد بود که واقعا اذیت شدیم. اخر ساناز یه حرکتی زد که نباید. یک فاک گنده و یک زبون درازی بلند:)))) بعد به من گفت گازروزمرگی های یک بانوی فیزیک‌خوان!mylovemylife2.blogfa.com
  • تأملات جنگی ـ 9؛ جنگ و رشد تاب‌آوریبراساس مبانی اعتقادی ما، «نظام خلقت»، ساختی حکیمانه و هدفمند دارد. هیچ خلقتی، هیچ حرکتی، هیچ اثرگذاری و هیچ واقعه‌ای از سر تصادف و شانس ایجاد نمی‌شود و «حیات» قواعد و ضوابطی عادلانه و دقیق دارد. گاهی بشر به مدد عقل، تجربه و یاگامی برای استقرار تمدن نوین اسلامیbaazkhaani.blogfa.com
  • رفع تعهدات ارزی شرکت‌رفع تعهدات ارزی شرکت‌ها در شرایط جنگی | راهنمای جامع ۱۴۰۵ رفع تعهدات ارزی شرکت‌ها در شرایط جنگی کشور | راهنمای عملی و حقوقی به‌روزرسانی: خرداد ۱۴۰۵ | بر اساس آخرین بخشنامه‌های بانک مرکزی و مصوبات کارگروه بازگشت ارز ⚠ هشدار فوری:کارشناس رسمی دادگستری گمرکkarshenasrasmidadgostary.blogfa.com
  • رفع تعهدات ارزی شرکت‌ها در شرایط جنگی کشوررفع تعهدات ارزی شرکت‌ها در شرایط جنگی | راهنمای جامع ۱۴۰۵ رفع تعهدات ارزی شرکت‌ها در شرایط جنگی کشور | راهنمای عملی و حقوقی به‌روزرسانی: خرداد ۱۴۰۵ | بر اساس آخرین بخشنامه‌های بانک مرکزی و مصوبات کارگروه بازگشت ارز ⚠ هشدار فوری:کارشناس رسمی دادگستری امورگمرکیkarshenasrasmigomrok.blogfa.com
  • رفع تعهدات ارزی شرکت‌هارفع تعهدات ارزی شرکت‌ها در شرایط جنگی | راهنمای جامع ۱۴۰۵ رفع تعهدات ارزی شرکت‌ها در شرایط جنگی کشور | راهنمای عملی و حقوقی به‌روزرسانی: خرداد ۱۴۰۵ | بر اساس آخرین بخشنامه‌های بانک مرکزی و مصوبات کارگروه بازگشت ارز ⚠ هشدار فوری:کارشناس رسمی دادگستری امور گمرکیtarkhis7.blogfa.com
  • راتاتوییالان دلم راتاتویی می‌خواد. اینکه تو رستوران موش سرآشپز باشم و راتاتویی سفارش بدم. همین قدر بی دغدغه و امیدوار. پشت به پنجره بشینم و یه دل سیر بی خیال باشم. دلم می‌خواد تو مهمونی پسر پادشاه دعوت بشم و ساعت‌ها رقص سیندرلا رو تماشانگاه خانومnegahekhanoom.blogfa.com
  • ؛))دلم می‌خواد پیام بده و رابطه و ارتباطمون از سر گرفته شه. بدون باگ‌های اخلاقی قبلیش.نقطه صفر مرزیzeroborderpoint.blogfa.com
  • خداحافظ گل پرپربه زیرِ سایه‌ی تردید، مرا با غم رها کردن دوباره کوچه‌های شهر را غرقِ بلا کردن گلِ سرخِ بهاری‌ام که پژمردی به روی دست تو را در اوجِ زیبایی، به تیغِ کینه وا کردن چه شد آن وعده‌هایی که بنا کردیم با خشتِ… وفایی که به دستِ باد،دست نوشته های من farzinyarmohamdi.blogfa.com
  • ژن معیوبمایکل ساید سفیر کبیر دولت فخیمه بریتانیا در هند در سال 1946 می نویسد .. هند سرزمینی بزرگ با مردمانی کوچک است زیرا با وجود ثروت عظیم و امکانت وسیع توسعه و رشد هندیها دارای ژن معیوب هستند .ژن هندیها بدنبال رقاصی و آواز و مطربی است وکهن دیارkohandiyar.blogfa.com
  • کارخب امروز رفتم یه جایی برای درخواست کار. گفت باید درخواستم رو تو سامانه ثبت کنم و اگه نیاز داشته باشن خودشون تماس می‌گیرن. و خب حس بدی دارم چون حس می‌کنم قراره تا آخر بیکار بمونم یا کارهای نصفه نیمه با حقوق کم داشته باشم. دلیل اصلیروز و شب فاfa75.blogfa.com
  • چقدر آه و افسوس ...اگه دوباره بچه بشم ، خیلی کارها هستن که باید انجام بدم ... ولی فکر می کنم خانواده در سرنوشت آدم نقش مستقیم داره ،تربیت ، ...شهری که توش بدنیا میای ...خیلی چیزها ...اگر نتونیم در اطرافمون چیزی رو تغییر بدیم ، شاید دوباره مثل قبلسنجاقک آبیsanjaghakeabii.blogfa.com
  • پاداش پایان خدمت جانبازانپاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال چقدر است؟ برای بررسی اینکه پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال چقدر است؟ باید به آیین‌ نامه اجرایی مواد ۳۸، ۳۹، ۴۰، ۵۳ و ۵۵ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مصوب سال 1401 که تا زماناسیر6155asir6155ardakan.blogfa.com
  • در بهارِ زندگی...طرف میبینی ۸۰ سالش هست داره دوچرخه سواری می کنه . ۹۰ سالشه رفته کوهنوردی ... پس من چرا اینجوری ام ...انرژی صفر... یعنی می خوام برم بیرون ،آماده میشم ،بعدش میگم اگر ممکنه فردا برم دنبال این کار ، چه لزومی داره الان از خونه برمعکس رخ یارeybikhabar.blogfa.com
  • روز ۲۰۰اومدم توی هوای ابری آفتابی بالکن نشستم... دیشب خوب خوابیدم حدود ۸ ساعت. ولی خوابای عجیب و ترسناکی میدیدم. درست یادم نیست حتی صبح که پاشدم گفتم خوبه که یادم بره چی دیدم. فقط یادمه خونوادم جاشون امن نبود. دائما یچیزایی توی کوه منفجرقلب من … شعله ور ❤‍crumpledmind.blogfa.com
  • توهم ؟ آسیب شبکیه ی چشم سالم ؟ یا آسیب عصب چشم چپ ؟نشسته بودم و به مستقیم نگاه میکردم. همین چند لحظه ی پیش. که ناگهان یک چیزی شبیه به چند کره ی سیاهِ سیاه در سمت چپم از ناکجا پدید آمد و با سرعت به سمتم حرکت کرد. آنقدر سریع اتفاق افتاد که فقط رسیدم از جام بپرم... و ناپدید شد.قلبم و عروقشcardiolozhist.blogfa.com
  • .چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند.زیباها آمدند... آن ها چه می خواستند؟ در نهایت اما آن ها هم دنیا را پشت سر گذاشتند! به نظر نمی آمد که بروند، نه؟ آن هایی که رفتند همه مثل شما بودند! مرا هرگز به خاطر نیاور!bamannaman.blogfa.com
  • rexresیه کانال خوب توی یوتیوب پیدا کرده بودم.. که مال یه پسره ای بود که توی ماشینش ویدیو میگرفت.. یه لحجه زیاد فکر کنم روسی داشت.. ولی خیلی خوب بود و چیزای جالبی میگفت.. بدون اینکه بخواد سافت اش کنه یا چیزی.. و فکر کنم به خاطر همینBrand New Mebrandnewme.blogfa.com
  • محبوبمخبر داری ؟ لبریز از غم و تنهایی ام ‌... اما عاشقانه دوستت دارم ... از همه توبه میکنم ، تا تو باورم کنی برای مخاطب خاص من rt33.blogfa.com
  • ...اعصابم دقیقا ... دو هفته بیشتره روی چندتا تست موندم که نمیتونم موازی اجراشون کنم و خطا میگیرم و نمی فهممم مشکل از چیه قشنگ سگم......خالی نوشتmojii.blogfa.com
  • جنگ رمضان و آموزش کودکانتاریخ پر از اتفاقات پر فرازونشیب است ،حال کنونی ما بعد ها تاریخ آیندگان ایران است که آن را مطالعه خواهند کرد،،در جنگ ها بزرگترین آسیب برای کودکان جامعه است ،کودکانی که شاید حتی تا پایان جنگ ،ترومای آن را همراه خواهند داشت ،وظیفه یP4c khozestanfabakkhozestan6.blogfa.com
  • رودخونه ها رودخونه ها، منم میخوام راهی بشم، برم به دریا برسم، ماهی بشم...تیک تیک ساعت توی ذهنم تکرار میشه، گاهی بهش عادت میکنم و داخل افکارم محو میشه، گاهی مثل الان اما نه، پررنگ و پررنگ تر میشه و سکوت با صدای ساعت معنی میگیره. روز هایی که گذشت پر تنش بودن. آهنگ رامش توی ذهنم بار ها و بارها تکرار میشه، شماره ی دوازده shalambout.blogfa.com
  • روز امروزم...سلام روزت سلام روزتون بخیر حال همگی خوبه ساز دلتون کوکه دیر بیدار شدم نتونستم صبحونه بخورم هرچند من هیچ از صبح.نه خوشم نمیاد بچه ها رو بردم حموم نوبت من که شد در حموم کم مونده بود از جا کنده بشه کلا نتونستم درست حموم کنم گربه شورسایهraha6929.blogfa.com
  • تاثیر فعالیت‌های بدنی و ورزش بر سلامتی معلولیندکتر فریده حلمی در دنیای امروز با شمار رو به افزون معلولین و نیز گسترش انواع رشته‌های ورزشی و نیاز حیاتی معلولین به تحرک و فعالیت بیشتر جسمانی لزوم ابداع و بکارگیری روش‌ها و شیوه‌های جدید و آسان تر که خاص معلولین باشد بیش از پیشمرکز توانبخشی معلولین پویا بهابادpoyarehab1234.blogfa.com
  • هم‌جهانییک کاسه آش هم برای همسايه‌ی دورش می‌برد. همان که سقف خانه‌اش را باد کند و او همه‌چیز را انداخت گردن خدا. کاش يکی صدايش شبیه صدای خدا بود و خودش را خدا جا می‌زد و توی درگیری سر مرد داد می‌زد که ستونهای سقفت را چند وقت يک بار چکیادداشت های افلاafla.blogfa.com
  • این اختلاف‌افکنانِ زشت‌خو!ما ایرانِ‌مان را زیبا و ایرانیان‌مان را زیباتر می خواهیم. آنچه دشمن را می شکند و شکست را به نام او سند می زند همین است. همین که ما هر روز بهتر از دیروز باشیم و باز بستر را برای بهتر شدن فردا فراهم کنیم. برای این هم باید مدامخبرنگار بهشتazad313.blogfa.com
  • شانه تخم مرغهیچ وقت ادم های متاهل و افرادی که توی رابطه هستن و در کنار همسر و پارتنر خودشون با چندین نفر دیگه در رابطه هستن درک نمیکنم نمیدونم چرا این افراد همیشه فکر میکنند مرغ همسایه غاژه مگه اون طرف چی داره که پارتنر و همسر تو نداره به نظرپرواز رویاhomapasargad.blogfa.com
  • شایستگیسال ها پیش دخترکی را می شناختم که بار تمام دردها، رنج ها و نومیدی های جهان را به دوش می کشید. چگونه؟ به سادگی، تنها این بار را به او سپرده بودند و او هر طور که بود خود را شایسته به دوش کشیدن آن کرد.کلاغ قصه هاkalaghegheseha.blogfa.com
  • هشتاد و هشتبه رسم این چند سال اخیر، توو این شبای خردادی و طی شیش/ هفت شبی که گذشت، هابیت و ارباب حلقه‌ها رو برای ده میلیونمین بار تماشا کردم. خب میدونید من مجبورم، امـّــا شما مجبور نیستید این کارو بکنید، ینی من نمی‌تونم مجبورتون کنم هابیت وهذیان‌های نیمه‌بیداریmy14.blogfa.com
  • تصویری از علمای زنجانتصویری از علمای زنجان در حدود سال 1330 شمسی آیت الله العظمی شیخ حسین دین محمدی زنجانی در جمع تعدادی از علمای زنجانآيت الله العظمي شيخ حسين دین محمدی (قده)malamal.blogfa.com
  • ست جذاب دخترانه تیشرت شلوارک لی تابستانه مدل خرگوش کیوت CUTEست شیک و ترند دخترانه تیشرت و شلوارک لی مدل خرگوش کیوت ▫جنس: تیشرت نخ پنبه سوپر / شلوارک لی با کیفیت ▫مناسب استفاده در مهمانی ، پارک و تفریحات کودکان ، سفر و مسافرت ، مراسم تولد و مناسب هدیه دادن ▫سایزبندی: 50/55 مناسب سنین 6 الیلباس بچگانه ترندکtrendak.blogfa.com
  • تن به تناز من چه مانده بعد تو جز ناتوانی ام جز سنگ قبر خاطره روی جوانی ام بی عشقو بی عاطفه و هیچ وعده ای ماندم چگونه سمت خودت میکشانی ام آن من که آزموده جهان را به عشق خویش حالا برای همچو تویی امتحانی ام آن از نبرد بین تو اعتماد من این ازترنم احساسswordandrose9.blogfa.com
  • بیوگرافی و اشعار خواجوی کرمانشادروان کمال الدین ابوالعطاء محمود بن علی بن محمود، معروف به (خواجوی کرمانی) از مشاهیر شعرا و عرفای قرن هفتم هجری ـ در سال 689 هجری قمری در کرمان چشم به عالم هستی گشود و در همانجا به تحصیل علوم و فنون متداول مشغول شد. سپس به سیر و         دیار         وفاdiarvafa.blogfa.com
  • پخت نان درموکب شهیدجابرمرودشت باهمکاری قرارگاه شهدای گمنام(تپه شهدا)برای رزمندگان جبهه‌ مقاومت.پخت نان درموکب شهیدجابرمرودشت باهمکاری قرارگاه شهدای گمنام(تپه شهدا)برای رزمندگان جبهه‌ مقاومت.قرارگاه شهدای گمنام مرودشت(تپه شهدا)shohdayegomnammarvdasht1383.blogfa.com
  • زیبایی افسانه ایتیلور هیل انقدر خوشگله که موهاش جلوی زیباییش رو میگیرند.. مویی که به زیبایی دخترا می افزاید‌ باعث کاهش زیبایی او میشود خیییلی باید خوشگل باشی که موهات، زشت بنظر بیان در برابر زیبایی چهره ات تیلور با موهای جمع شده یا کوتاه درستخیلی دور ، خیلی نزدیک khylidoorkhylinazdik.blogfa.com
  • همیلتونی کلی یک سیستم N ذره‌ایهمیلتونی در سیستم‌های چندذره‌ای در مکانیک کوانتومی، همیلتونی عملگری است که کل انرژی سیستم را توصیف می‌کند. برای یک سیستم چندذره‌ای، همیلتونی شامل انرژی جنبشی تمام ذرات و انرژی پتانسیل برهم‌کنش میان آن‌ها است. همیلتونی کلی یک سیستمریاضیاتmath1342.blogfa.com
  • ستاره هفتم«این مقطع سی‌وپنج ساله ـ از صدوچهل‌وهشت تا صدوهشتادوسه هجری ـ یعنـی دوران امامـت حضـرت ابی الحسـن موسی بن جعفر علیه‌السـلام یکـی از مهم‌تریـن مقاطـع زندگی‌نامـۀ ائمه علیهم‌السلام اسـت. دو تـن از مقتدرتریـن سـلاطین بنی عبـاس ـکهف حقیقت (ندبه)abdeallah.blogfa.com
  • از فرش به تخت!سلام دیروز برای اولین بار صاحب تخت شدیم! من تاحالا تخت نداشتم ولی روی تخت خوابیدم. یه تخت دونفره‌ست که قهوه‌ایِ و طرح هخامنشی روش داره. خیلی خوشگله . قبل از اینکه بیاد توی خونه میدونستم قراره نوبتی روش بخوابیم. شاید سوال این باشهخانه کاغذیِ منbreezekingdom.blogfa.com
  • هرمز و پایان هژمونی آمریکا-قسمت دومهژمونی آمریکا سال‌ها پیش از بحران هرمز در حال فرسایش بود. محرک‌های این امر چندوجهی هستند: نارضایتی فزاینده از سلطه دلار، ظهور چین به عنوان یک رقیب سیستمی، تلاش برای کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی و افزایش جسارت ژئوپلیتیکی در جنوبمامن کرم های شب تابreymond.blogfa.com
  • خستگیسلام ، امیدوارم همه در آرامش باشن یکی از چیزهایی که اذیتم میکنه و همیشه هست خستگیه. بیشتر اوقات از همه چیز خسته ام ، از خوابیدن، غذا خوردن و هر چیز دیگه ای از همه دردناک تر اینه که از آدمایی که دوستشون دارم هم خسته میشم ، ازPeace lilian222.blogfa.com
  • یوسـف مصری ز چـاه، گـشت چنـان پادشـاهسر کلاسای هندسه داستان های جالبی داریم که حیف بود ننویسم اول ترم گفتن کسایی که با استاد شین کلاس دارن به این آیدی پیام بدن که میخواست یکی نماینده بشه منم رفتم قبول کردم استاد گفت گروه بزن بچه هارو پیدا کن تدریس هارو بذار دیگه نیاز.R274.aklilbanafsh.blogfa.com
  • موفقیت اصلا چیهبنجوق علیکم میدونی اصولا همه پول، ماشین، خونه بزرگ، دکتر بودن، مدیر عامل یه کمپانی بزرگ .... رو موفقیا میدونن مصرف گرایی . من میخوام وافعا موفق بشم.. یه ریلز دیدم از رونالدو مه الگوی موفقیت در خانواده، خرفش، ثروتش، زیبایی، عشقژانیتا در پی پیشرفتxanita.blogfa.com
  • نا مادریولی واقعا نامادری بد چیزیه کسی تجربش نکرده باشه هیچوت نمیتونه که من یا مایی که از ی سن خیلی کم تجربش کردیم رو درک کنه حتی بعضیا پشت بچه یتیم حرف میزنن که تقصیر خودشه و تقصیر نامادریه نیس هه من که فقط میگم اگ واقعا چیز خوبیه قسمتگزارشات ذهنم از اطرافمhadiesa.blogfa.com
  • نامهاین نامه را برای روزهایی می‌نویسم که یاد تو شبیه دلتنگی نیست، شبیه گرماست. شبیه این که بدانی یک‌بار درست دوست داشته‌ای. من از آن عشق چیزی نمی‌خواهم جز همین یادِ خوب. تو برای من آدمی بودی که با حضورش دنیا را قابل‌تحمل‌تر می‌کرد، نهدلنوشته های یک نویسندهhossein1982.blogfa.com
  • دوستت دارمسلامان زندگی:» خدایا شکرت:» «دوستت دارم» زندگی را دوست دارم — نه آن‌طور که در کتاب‌ها نوشته‌اند، بلکه آن‌طور که در نفس کشیدن‌های صبحگاهی‌ام جاری است. دوست دارمش وقتی نسیم از پنجره باز می‌وزد. دوست دارمش حتی وقتی باران می‌بارد ودلی نوشت های دخترِ بهارkhatoni28.blogfa.com
  • می زند بارانمی زند باران و من دارم هوایی می شوم غرق این فکر پلیدی که کجایی می شوم می زند باران به شیشه ، من پر از یاد توأم غرق این جمله اگر دیگر نیایی می شوم می زند باران و من دنبال دستان توأم غرق چشمان قشنگ کهربایی می شوم می زند باران و مندلدار0604.blogfa.com
  • خودتباهی هجدهماضظراب دارم، نمیدونم از چیه؟ دلم شدیدا میخواد باهاش حرف بزنم.. میخوام بهش بگم دوس دارم کنارم باشه.. ولی میدونم اشتباه محضه. میدونم برای همیشه باید بسپرمش به خدا، اون هیچوقت نمیتونه برای من باشه.. دلم میگیره.. دیروز تو ماشین به ک.بخودتباهیself-sabotage.blogfa.com
  • آدم باشآدم آدم است، هرچند؛ گاه می‌درد. چه با تیغ و تیر، چه با اندیشه. گذشته را که مرور می‌کنیم می‌یابیم که چه آسان جان از کف آدم‌ها برون رفته است. مشهور چنین است که هیچ حیوانی قادر نبوده این اندازه هم نوع خود را از میان ببرد. چرایی‌اش رالبخند بزنkhanjar.blogfa.com
  • شراب عشقیک قدم سویم بیایی، سوی تو پر می‌کِشم طرح پروازم به سویت را کبوتر می‌کشم باز دل دل می‌کنی تا تشنه‌ی عشقت کنی من شراب عشق را با جام تو سر می‌کشم نقش لبخند تو در چشمان من جامانده است صورت ماه تو را از ماه بهتر می‌کشم کوهی از دردمراه شب7297.blogfa.com
  • مجازی آدم هابالاخره آدم هر طور که باشد ، با هر اخلاقی ،چه گل و بلبل ؛ چه سگی و گندمزاج و .. میتواند در مجازی خواهندگان و طرفدارانی پیدا کند. شاید خاصیت مجازی بودن همین است که جذابیت ها را بیشتر در چشم فرو میکند .شاید هم خاصیت اجتماعی بودن ادمحالنامهhalname.blogfa.com