بلاگفا یک ابزار قدرتمند برای ساخت و مدیریت وبلاگ است. بلاگفا به شما کمک میکند تا با سرعت و سهولت اطلاعات، خاطرات، مطالب و مقالات خود را در اینترنت منتشر کنید.
بوی خوش گوجه دمی با سالاد شیرازی به همراه افکار لایتناهیحس عجیبیه،حس بعد از گرفتن آزمایش خون،حس بعد از گذروندن یه دوره، حس بعد از تموم شدن یه سفر، حس بعد از گرفتن یه مدرک.حس مواظبت و تلاش و انتظار. دلتنگم. اینستاگرام رو دی اکتیو کردم، چون هم نت زیاد مصرف می کنه و هم گوشی داغ میشه و
خونه...بلاخره تموم شد دارم میرم خونه برسم زود نمازمو بخونم خیلی دیر شد دلم میخواد اول وقت بخونم که پشت سر آقا امام زمان بخونم
دانلود اولین اپلیکیشناولین اپلیکیشن البرزیار از امروز تا ۳ روز دیگر تولید شده و قابل تست. جهت دانلود کلیک کنید. لطفا نظرات خودرا درباره اپلیکیشن در زیر بنویسید. دانلود اپلیکیشن
[belki kayb olacam...]مامان میاد و میره و با هر دو یا سه قدم صدای باز و بسته شدن در کابینتا و به هم خوردن قاشق چنگالها و خش خش پلاستیک بلند میشه. داره آشپزخونهی بعد مهمونی رو مرتب میکنه. منم...بعد از ظهر حال و حوصله انجام هیچ کاری و نداشتم. هیچیِ
:')خونهامون کم کم داره رونق میگیره. از اونموقع تا الان هم دارم سعی میکنم چیزهایی پیدا کنم بندازم دور با این که تو همین اسبابکشی من خیلی چیزها رو با خودم نیاوردم و انداختم دور ولی باز هم احساس میکنم چیزهای خیلی بیشتری هستند که
برای بار چندمگاهی اوقات با تنزل جایگاه شغلی تحقیرت نمیکنن، با ارتقا و ترفیعی که میدونن آمادهاش نیستی هم دقیقا همین کار رو میکنن:)) دل تو دلشون نیست اشتباه کنی و بزنن تو سرت و اینجا و اونجا جار بزنن چیشد؟! شما که میگفتید خیلی تلاشگر و
بیمارتریک نفر بیمار است و مدام خیانت می کنه سالها با یک الگوی تکراری یک نفر بیمارتره که با اگاهی کامل اون بیمار را دوست داره و به پاش می سوزه من خیلی بیمارترم. من به سوختن و ساختن دچارم .
ازدواج را آسان بگیریم_ازدواج را آسان بگیریم تا از فساد جلوگیری شود_ علمای اعلام معتمدین محترم تریبون داران عزیز کاتبان ، نویسندگان و اهل قلم کلیه مردم از اقشار مختلف همانگونه که همگی واقف هستیم ازدواج یکی از واجبات زندگی هست و شیرینی زندگی ازدواج است
شنبههمسر جان سلام ؛ راستش تو این دوسالی که بیکار شدم شنبه ها رو دوست ندارم؛ چون شنبه ها بیشتر از هر روز دیگه ای به من حس آدم علاف بودن میده امروز صبح هوا زیاد آفتابی نبود و من عاشق هوای ابریم؛ صبحانه مثل همیشه بود و با اینکه به خودم