تبلیغات در بلاگفا

چرا بلاگفا؟
چگونگی نمایش آگهی در وبلاگها
مشخصات و اندازه آگهی
تعرفه درج و نمایش آگهی در وبلاگها
نحوه سفارش آگهی
قوانین و شرایط جذب آگهی

چرا بلاگفا؟

سرویس وبلاگ بلاگفا BLOGFA.COM براساس آمار بسیاری از سایتهای تحلیل ترافیک اینترنت از پربیینده ترین سایتهای فارسی است و با توجه به ماهیت سرویس خود مخاطبان و کاربران ایرانی و فارسی زبان زیادی در ایران و خارج از کشور دارد که نویسنده یا خواننده وبلاگها می‌باشند. آنها ممکن است خواننده یک وبلاگ با موضوع خبری، سیاسی، اجتماعی ، هنری، علمی یا تفریحی باشند و با توجه به حجم بالا و تنوع موضوعی وبلاگهای بلاگفا گستره زیادی از کاربران فارسی زبان و با سلایق، جنسیت، سن و تحصیلات و شغلهای مختلف هر روز به وبلاگهای زیر مجموعه بلاگفا سر زده و آنها را مطالعه می کنند. چنین جامعه ای میتواند مخاطب مناسبی برای بسیاری از شرکتها،تاجران و صاحبان مشاغل جهت معرفی و تبلیغ محصولات یا خدمات ایشان باشد.
با در نظر گرفتن توضیحات بالا سرویس بلاگفا شیوه مناسبی برای نمایش آگهی محصولات ،خدمات و معرفی وب سایتها نموده است. مزیت استفاده از سرویس و خدمات تبلیغاتی در بلاگفا قیمت منصفانه آن با توجه به تعداد نمایش، مدت بالای نمایش و استفاده از مخاطبان واقعی بالا میباشد و در عین حال سعی شده محل و نحوه نمایش آگهی تبلیغاتی ضمن آنکه در نقطه ای مورد توجه باشد کمترین مزاحمت و نگاه منفی به تبلیغات را در هنگام مطالعه وبلاگها داشته باشد.

چگونگی نمایش آگهی در وبلاگها

نمایش آگهی در وبلاگها بصورت بنری (تصویری) است که با توجه به تعداد نمایش درخواستی توسط مشتری و در طول شبانه روز روی صفحات وبلاگهای زیر مجموعه بلاگفا (گوشه سمت راست وبلاگها) نمایش داده می شود. هر آگهی به سایت یا صفحه مدنظر مشتری لینک است و پس از کلیک کاربران روی آگهی، سایت یا صفحه مدنظر مشتری نمایش داده می شود. بطور مثال با انتخاب آگهی کلاس B تبلیغات مشتری روزانه حدود بیست هزار بار و به مدت 30 روز نمایش داده می شود. قاعدتاً نمایش آگهی در وبلاگهای فعال و دارای بازدید نمایش داده شده و در ساعات پربازدید و یا وبلاگهای پربازدید آگهی مشتری نیز بیشتر نمایش داده خواهد شد. مشتریان میتوانند بصورت لحظه ای و با توجه به پنلی که پس از فعال سازی آگهی در اختیار ایشان قرار می گیرد تعداد کلیک و لاگ تک تک کلیک‌ها را مشاهده کنند.

مشاهده یک نمونه از نحوه نمایش آگهی در وبلاگها

مشخصات بنرها

آگهی در وبلاگها بصورت نمایش بنر (تصویر) در اندازه ( 728 پیکسل عرض و 90 پیکسل طول ) است. بنرهای تصویری میتوانند در فرمت GIF (محرک یا ثابت) یا JPG باشند. حداکثر حجم فایل بنز میتواند پنجاه کیلوبایت (50KB) باشد. در مورد بنرهای تصویری که سایز آن بیش از 50 کیلوبایت است همکاران ما نسبت به بهینه سازی و کاهش سایز بنر اقدام خواهند کرد. همچنین در صورتی که بنر نیز آماده ندارید همکاران ما میتوانند بنر را با توجه نظر شما طراحی کنند.

تعرفه نمایش آگهی

جدول تعرفه نمایش آگهی بر اساس تعداد نمایش در صفحات وبلاگها
کلاس میانگین نمایش روزانه مدت نمایش(روز) تعداد کل نمایش آگهی تعرفه آگهی به تومان
A 20.000 10 200,000 200,000
A2 40.000 10 400,000 360,000
B 20.000 30 600,000 500,000
C 40,000 30 1,200,000 900,000
D 100,000 30 3,000,000 2,000,000
E 200,000 30 6,000,000 3,600,000
F 400,000 30 12,000,000 6,000,000

نحوه سفارش

  • جهت سفارش آگهی کافیست آدرس سایت یا صفحه یا لینکی که مایل به تبلیغ آن هستید و فایل بنر ( بصورت پیوست نامه) برای  آگهی بنری به ایمیل آدرس ارسال نمایید. در صورتی که فایل بنر آماده نیست کافیست صرفاً آدرس سایت یا صفحه مدنظرتان و توضیحی درباره موضوع آگهی را برای ما ارسال کنید. در صورت تمایل شما همکاران ما امکان طراحی بنر با توجه به خواست شما را دارند. پس از بررسی سایت و بنر (از لحاظ فنی و محتوایی) تاییدیه  و شیوه پرداخت از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  • بطور معمول آگهی حداکثر در دو روز کاری از تاریخ دریافت ایمیل واریزی فعال  می شود. پس از فعال سازی آگهی به مشتریان از طریق ایمیل اطلاع داده شده و همچنین لینک پنلی برای مشاهده تعداد و لاگ کلیکها بصورت آنلاین و لحظه ای برای ایشان ارسال خواهد شد.
  • در صورتی که هرگونه سوالی در ارتباط با نحوه سفارش آگهی یا مراحل مرتبط با آن دارید و یا مایلید آگهی شما در تعداد نمایش یا روزهای متقاوتی از کلاسهای  تعریف شده نمایش داده شود میتوانید از طریق ایمیل با ما در تماس باشید.

قوانین و شرایط جذب آگهی

  • از پذیرش آگهی سایتهای حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین کشور ایران معذور هستیم.
  • نمایش آگهی پس از واریز وجه  تبلیغات به حساب مسئولین سایت  و یا دفتر بازرگانی آن صورت خواهد گرفت.
  • درصورت تغییر در ماهیت سایت آگهی دهنده در زمان نمایش آگهی در بلاگفا (مانند راهنمایی بازدیدکنندگان به یک سایت دیگر) بدون هماهنگی و یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در بلاگفا باشد نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد.
  • هر آگهی(بنر) تنها میتواند یک لینک به سایت مد نظر سفارش دهنده آگهی داشته باشد.
  • مسئولیت شعارها،مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش دهنده میباشد و در عین حال بلاگفا در قبول بنر و آگهی مختار است.
  • تصاویر یا محتوای آگهی می بایست مطابق با هنجارهای کشور ایران و همچنین آئین نامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ایران در زمینه انتشار آگهی باشد.
  • طراحی بنر بر عهده سفارش دهنده میباشد و در صورت نیاز تیم بلاگفا آماده همکاری جهت طراحی بنر میباشد که هزینه آن بصورت مجزا محاسبه خواهد شد.
  • پذیرش آگهی مربوط به فعالیتها یا شخصیتهای سیاسی تنها پس از هماهنگی با مدیران سایت امکان پذیر خواهد بود.
  • در صورتی که محتوا آگهی یا فعالیت سایت براساس نظر وزارت ارشاد یا بازرگانی نیازمند مجوز خاصی باشد (مانند مجوزهای صنفی) آگهی دهنده میبایست آنها را کسب و در صورت لزوم ارائه کند.
  • در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط  نهادهای ناظر ( نهاد قضایی، انتظامی  یا وزرات ارشاد)  نسبت به حذف یا توقف نمایش یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.
  • واریز یا پرداخت وجه به معنای قبول کلیه قوانین سایت و تایید نهایی سفارش برای نمایش آگهی است.وجه واریزی پس از شروع نمایش آگهی به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی عودت داده نخواهد شد. همچنین آگهی دهنده موظف است بنر خود را دقیقا مطابق مشخصات و قوانین مشخص شده در سایت تهیه و ارسال نماید.مشکلات فنی سایت آگهی دهنده مسئولیتی برای بلاگفا نخواهد داشت.
برخی از مواردی که از پذیرفتن آگهی آنها معذوریم
  • شبکه ها و هرگونه سایت مرتبط با تجارت هرمی
  • تبلیغات شبکه ها و سایتهای کسب در آمد براساس کلیک ( Pay Per Click ) یا همکاری اشتراکی
  • گروههای ایمیل  و هر گونه بانک اطلاعات ایمیلها و شیوه های جذب ایمیل کاربران یا ارسال ایمیل بصورت انبوه
  • شبکه های اجتماعی ، دوستیابی و سایتهایی که فعالیتی مشابه با سرویس وبلاگ دارند یا به نحوی چنین سایتی را تبلیغ میکنند.
  • سایتهایی در زمینه انتشار موزیکهای غیر مجاز یا بدون مجوز از وزارت ارشاد فعالیت میکنند.
  • هرگونه آگهی و تبلیغی که باعث وهم بازدیدکنندگان و ارائه اطلاعات غیر واقعی به کاربران سایت شود. کاربران سایت شود.
  • سایتهایی که به نحوی محتوای سایتهای فیلتر شده توسط نهادهای ناظر بر اینترنت در ایران در اختیار کاربران قرار می دهند یا آنها را تبلیغ میکنند. 
  • بنرهایی که از تصاویر ترسناک یا دلخراش استفاده می کنند و همچنین هرگونه بنری که از تصاویر زنان استفاده ابزاری کرده باشد.
  • هرگونه آگهی که کاربر را مستقیما به صفحه یا فرمی هدایت کند که صرفاً اطلاعات کاربر مانند نام، ایمیل یا تلفن وی را دریافت کند.